Trochę z opóźnieniem wrzucam przegląd kulturalny zeszłego miesiąca.
W tym miesiącu tylko jeden CDik, ale za to JAKI:
6. Recomposed by Peter Gregson - Bach: The Cello Suites
Przeczytane książki:
3. Karolina Bednarz - Kwiaty w pudełku
i wciąż w toku Scott Galloway "Wielka czwórka"
Filmy:
5. Skandal. Ewenement Molesty
6. Malcolm i Marie
7. Cząstki Kobiety
8. Proces Siódemki z Chicago
9. Tajemnica morderstwa na Manhattanie
10. Eurovision Song Contest: historia zespołu Fire Saga
11. O wszystko zadbam
12. Morderstwo po Amerykańsku
Seriale:
4. II sezon 'w pułapce" (baaardzo słaby)
wciąż nowy Rupaul sezon 13
I tak to płynie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz