Styczeń nie lubię go bardzo
Filmy
1. Your name
2. Dream scenario (kino 1)
3. Czerwony żółw
4. Matka siedzi z tyłu (kino 2 Newa)
5. Pieśni wielorybów (kino 3)
6. Kos (kino 4)
7. Śnieżne bractwo
8. Biedne istoty (kino 5)
9. Nosferatu Wampir (1979)
10. Pszczelarz (kino 6)
11. Holy spider
12. Priscilla (kino 7)
13. Pies i Robot (kino 8)
14. Głodni
15. Book club. Następny rozdział
16. Chłpiec i czapla (kino 9)
17. Anatomia upadku (kino 10)
18. Sklonowali Tyrone'a
19. Obsesja (kino 11)
20. Foe
21. Kokainowy miś
22. M3gan
Seriale
1. The Curse
2. Detektyw: kraina nocy (sezon 4)
CDki:
1. Joe Hisaishi - A Symphonic Celebration. Music from Studio Ghibli films of Hayao Miyazaki
2. Gorillaz - Plastic Beach
3. Perfume Geninus - No Shape
4. Radiohead - KID A
5. Susanne Sundfor - blómi
Książki:
1. Olga Gitkiewicz - Nie zdążę
2. Emilia Dłużewska - Jak płakać w miejscach publicznych
Drutowo:
1. Czerwona czapka na WOŚP
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz