niedziela, 3 grudnia 2017

#72 MuzykaMojegoŻycia cz. III - ostatnia

 Będzie to ostatnie zestawienie z serii 'MMŻ', no bo ile można mieć utworów życia???? Dużo, ale nie za dużo. Tym razem będzie (trochę) weselej. I tym razem kolejność jest z przypadku.

#21 Beirut - Nantes

#22 Beach House - Somewhere Tonight



#23 Antony and The Johnsons - Fistful of Love



#24 Ben Howard - Promise



#25 Jose Gonzalez - Heartbeats



#26 Novo Amor - Cold




#27 Rökurró - Ferðalangurinn



#28 M83 - Wait



#29 The Swell Season - In These Arms


#30 Seabear - Lion Face Boy



Chciałam więcej i chciałam wspomnieć jeszcze

Bon Iver
i
Noah And The Whale
i
Arms and Sleeper
i
iamamiwhoami
i
Sam Amidon

Ale pomyślałam, że to piosenki których słuchałam bardzo długo, ale bardzo dawno. I że teraz słucham ich tylko jak ktoś mi przypomni albo zobaczę gdzieś przez przypadek. Ale sama już po nie nie sięgam.

Bo w końcu
Everything Has An End






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz