wtorek, 5 grudnia 2017

#73

Spotify zrobił dla mnie plejkę z utworami, których najwięcej słuchałam w tym roku. Niektóre to zaskoczenia a niektóre nie i niektóre są przez przypadek mam wrażenie, bo były w plejkach których sluchałam na okrągło ale te utwory pomijałam no ale zaznaczały się jako słuchane widocznie w tym ich systemie. No nieważne, ale ogółem to zestawienie wygląda mniej więcej tak:

smutno bardzo smutno jeszcze smutniej nostalgicznie uśmiech przez łzy deprecha BACKSTREET BOYS
smutek rozpacz katastrofa smutnyambient melancholia nostalgia HICIOR COLDPLAY
smutno smutno trochę weselej sennie minimalistycznie cichutko intymnie załamka DR DRE

sprawdź to joł


Staram się też nauczyć, żeby w końcu przestać robić zdjęcia dwusetką w pomieszczeniach BO ONE NIGDY NIE WYCHODZĄ. może za osiem klisz to zrozumiem.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz